ارسال کالا از انبار تهران و شیراز بر اساس موجودی برای سراسر ایران از طریق پست خصوصی چاپار به صورت پس کرایه ( تهران 24 تا 48 ساعت - مابقی استان ها 3 تا 4 روز کاری )

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات فروشگاه اینترنتی تایرلندtyreland  به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه تایرلند هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.

۱– تعاریف

مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

۱-۱–فروشگاه: فروشگاه اینترنتی تایرلند tyrelandبه عنوان فروشنده

2-۱–محتوای سایت: کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ

3-۱–کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

4-۱–عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

5-۱–مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

6-۱–سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

 2-رعایت حریم شخصی مشتریان

فروشگاه اینترنتی تایرلند  متعهد می‌شود از اطلاعات شخصی افراد که حین ثبت نام یا ثبت سفارش از طریق فرم های وبسایت دریافت می‌شود محافظت کند و صرفا جهت تسهیل در مراحل ثبت سفارش تا تحویل محصول به مشتری از آن ها استفاده کند و آن را در اختیار هیچ شخص، سازمان یا گروه دیگری خارج از روند خرید و ارسال محصول به مشتری قرار ندهد

3 - ثبت سفارش

-قیمت کالا ها در بخش فروشگاه سایت برای  یک حلقه لاستیک درج شده است .اما فقط به صورت جفتی به فروش میرسند.حداقل تعداد سفارش در هر فاکتور،یک جفت (دو حلقه لاستیک) میباشد.امکان فروش به صورت تک حلقه یا به تعداد عدد فرد وجود نداردبعضی از سایز ها مثل لاستیک های آفرودی به صورت 4 تایی و دست کامل امکان فروش می باشد .

-طبق قوانین شرکت های حمل و نقل، هر بسته پستی فقط میتواند شامل یک حلقه لاستیک باشد.لذا بنا به تعداد و  وزن لاستیک خریداری شده توسط مشتری، ارسال محصول ممکن است در بیش از یک بسته پستی برای مشتری ارسال گردد که برای هر بسته پستی هزینه ارسال جداگانه محاسبه می‌گردد

-مشتری متعهد می‌شود حین پر کردن فرم های مربوط به ثبت نام و ثبت سفارش،تمام اطلاعات را صحیح و کامل و بدون ابهام وارد کند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. 

-چنانچه پرداخت به صورت آنلاین یا کارت به کارت از طریق مشتری انجام شد و به هر دلیل (اعم از ناموجود شدن محصول، عدم پذیرش محصول توسط شرکت حمل و نقل و پست ) امکان تحویل کالا به مشتری برای فروشگاه میسر نشد،حق کنسل کردن سفارش برای فروشگاه محفوظ است و فروشگاه موظف است حداکثر طی 24 الی 48 ساعت کاری، کل هزینه پرداختی را به مشتری برگرداند یا به درخواست مشتری محصول دیگری را در صورت موجود بودن جایگزین کند

-سفارشات همه روزه از شنبه تا پنج شنبه  از ساعت 9 تا  پردازش می‌شوند و پردازش سفارشات خارج از این ساعات به اولین روز کاری بعدی موکول خواهد شد.امکان ثبت سفارش برای مشتری در 24 ساعت روز و 7 روز هفته میسر است. 

4 - لغو سفارش

-امکان لغو سفارش برای مشتری بعد از تحویل محصول به شرکت حمل و نقل توسط فروشگاه میسر نمی‌باشد

-چنانچه مشتری بعد از پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  سفارش خود، اقدام به لغو سفارش کند و محصول توسط فروشگاه هنوز به شرکت حمل و نقل تحویل داده نشده باشد، فروشگاه موظف است کل هزینه پرداختی توسط مشتری را طی 24 تا 48 ساعت کاری به مشتری برگرداند یا به درخواست مشتری محصول دیگری را در صورت موجود بودن جایگزین کند

5 - ارسال سفارش

-ارسال محصولات خریداری شده توسط مشتریان از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز و معتبر اعم از شرکت ملی پست، تیپاکس،پیک های مجاز درون شهری،باربری های مجاز درون و برون شهری انجام خواهد شد. 

-زمان تحویل محصول به مشتریان خارج از شهر شیراز بسته به فاصله شهر مقصد نسبت به شیراز 2 تا 7 روز کاری خواهد بود. -امکان تحویل محصول به مشتری در همان روز خرید، برای ساکنین شهرهای شیراز با هماهنگی قبلی با بخش فروش میسر است.

-ما تمام تلاشمان را برای ایجاد بستر مناسب جهت حفظ سلامت کامل فیزیکی محصول از لحظه ارسال تا تحویل به مشتری انجام داده ایم (اعم از انتخاب راه های ارسال و انتخاب بهترین شرکت های حمل و نقل درون و برون شهری) و متعهد به پیگیری مشکلات احتمالی هستیم. با این وجود مسئولیت سلامت محصول بعد از تحویل کالای سالم توسط فروشگاه به شرکت حمل و نقل تا زمان تحویل به مشتری، با شرکت حمل و نقل میباشد.ضمن اینکه تمام محصولات قبل از ارسال، بیمه خواهند شد. 

-ارسال به موقع محصول در کوتاه ترین زمان ممکن از دغدغه های اصلی فروشگاه میباشد و برای این منظور فروشگاه از طریق بهترین بسترهای حمل و نقل موجود در کشور مثل شرکت پست ملی، تیپاکس، باربری های درون و برون شهری اقدام به ارسال کالا های مشتریان خواهد کرد و متعهد به تحویل به موقع محصول به شرکت حمل و نقل و بعد از آن پیگیری سفارشات مشتریان خود تا لحظه تحویل محصول خواهد بود. با این وجود مسئولیت تحویل به موقع محصولات بعد از تحویل به شرکت حمل و نقل، طبق تعهد زمانی داده شده به عهده شرکت حمل و نقل میباشد.همچنین کد پیگیری سفارش جهت اطلاع مشتری از مرحله ارسال محصول در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت تا مشتری بتواند در تمامی مراحل در جریان پیگیری سفارش خود قرار بگیرد. 

6 - گارانتی محصولات

-اینکه هر محصول شامل گارانتی می‌شود یا نه و مدت زمان گارانتی آن در قسمت توضیحات محصول در بخش فروشگاه سایت قرار داده شده است. گارانتی برای هر لاستیک از تاریخ تولید لاستیک (که بر روی هر حلقه لاستیک توسط کارخانه حک شده است) محاسبه می‌گردد. تمامی تعهدات مربوط به گارانتی توسط نمایندگی های رسمی برند مربوطه در سراسر کشور قابل پیگیری است و هیچ تعهدی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

 

7 - شرایط مرجوع کردن کالا

-در صورتی که مشخصات محصول خریداری شده توسط مشتری از جهت برند، سایز و سال تولید با مشخصات محصولی که مشتری از طریق وب‌سایت فروشگاه ثبت و خرید کرده است و فاکتور آن صادر شده است مغایرت داشته باشد مشتری می‌تواند کالا را به فروشگاه مرجوع کند.در غیر این صورت با توجه به مصرفی بودن کالاهای فروشگاه تایرلند  امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. 

در صورت مغایرت، فروشگاه موظف است حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از تحویل کالای مرجوعی، دقیقا محصول خریداری شده با مشخصات ثبت شده در فاکتور توسط مشتری را برای او ارسال کند. بدیهی است هزینه های حمل و نقل ارسال و دریافت کالای مرجوعی تحت این شرایط با فروشگاه خواهد بود.

چنانچه محصول خریداری شده توسط مشتری با مشخصاتی که در فاکتور مشتری ثبت شده است در فروشگاه موجود نبود، فروشگاه موظف است حداکثر طی 24 تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالای مرجوعی، کل هزینه پرداختی توسط مشتری و هزینه ارسال کالای مرجوعی را به ایشان برگرداند.

-بدیهی است چنانچه فروشگاه محصول خریداری شده توسط مشتری را با مشخصات ثبت شده در فاکتور مشتری عینا به شرکت حمل و نقل تحویل دهد و شرکت حمل و نقل اشتباها محصولی متفاوت از سفارش مشتری را به وی تحویل دهد، مشتری موظف به خودداری از تحویل محصول میباشد و در صورت تحویل کالا، باید مراتب از طریق شرکت حمل و نقل پیگیری شود. تحت این شرایط امکان مرجوع کردن کالا به فروشگاه وجود نخواهد داشت

8 - نحوه پرداخت:

پرداخت تمام هزینه های مشتریان از طریق درگاه های بانکی و کارت به کارت  به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد  و ساکنین شیراز میتوانن با مراجعه حضوری به فروشگاه کالای خود را دریافت و پرداخت در محل (بصورت کارت بانکی) پرداخت نمایند.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از فروشگاه برای ما افتخار است و تیم فروشگاه تایرلند  سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و مشتری با خرید از سایت فروشگاه از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی 1 روز کاری به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با فروشگاه اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .

 

 

9– تحویل سفارش

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت .

در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

 

 

قوانین فروشگاه تایرلند مشتمل بر 9 ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.

سوالات بیشتر

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.

“سایت فروشگاه تایرلند ” از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. اگر فکر می کنید “سایت فروشگاه تایرلند  ” به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.

 

با تشکر از خرید و اعتماد شما

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.